Skip to main content
waarom dit jouw jaar wordt

Een georganiseerd begin is het halve werk

Waarom dit jaar jouw jaar wordt

Een nieuw jaar. Een schone bladzijde of een nieuw document. Wat is een goed begin toch fijn. Alles kan nog gebeuren en het voelt alsof je zelf de touwtjes nog in handen hebt. En dat is mooi, want dan kun je meteen doorpakken. Hoe zit jij in je plannen voor nieuwe projecten en activiteiten? Heb je al je budgetten op orde? Weet je welke contracten er komend jaar aflopen? En wat ga je daarmee doen? Of hebben we je nu van je ‘nieuwejaarsrozewolk’ geduwd? Wij gaan je helpen en we beginnen bij het begin.

Een georganiseerd begin is het halve werk. Dat is echt zo! Want als jij de boel op orde hebt, kun je veel sneller aan het werk én hoef je nooit lang te zoeken naar documenten. Dit jaar beginnen met de juiste prioriteiten stellen en een start maken met document- en contractmanagement zou jou dus al heel veel kunnen helpen. 

Hoe helpt mij dat dan?

Door gebruik te maken van een documentmanagementsysteem (DMS) worden al je documenten voortaan centraal in de cloud opgeslagen. Alleen toegankelijk voor de personen die jij toegang wilt geven. Superveilig met back-ups op onze servers in Nederland. Vanuit die centrale opslag kun jij altijd en overal opvragen wat je nodig hebt. Die documenten die horen bij het contract van bedrijf X? Alle orders die binnenkwamen in november 2023? De actielijst van collega Y over het 3e kwartaal van 2023? Jij kunt het terugvinden, omdat A: CloudCompagnon zoekt tot op documentniveau (zoek je op het woord ‘actielijst’, dan krijg je álle bestanden waar het woord ‘actielijst’ in voorkomt), en B: omdat alles gecategoriseerd is met Metadata. Zo koppel je alle documenten aan elkaar en vind je ze eenvoudig terug. Zo georganiseerd krijg je het niet in het brievenbakje op je bureau!

Maar hoe doen we dat? 

Dat is dus al een goed begin. Daar wil je graag mee verder, toch? Dan hebben wij goed nieuws voor je: dat kan! Al binnen drie dagen hebben we CloudCompagnon voor jou ingericht en kun je starten met werken. En dan denk jij natuurlijk: ‘Leuk dat je me wilt helpen, maar dat is vast niet gratis!’ Nou, het is inderdaad niet gratis, maar het hoeft ook niet duur te zijn. Sterker nog: je betaalt alleen voor wat je nodig hebt. Geen overbodige functies, zoals in sommige CRM-systemen, maar gewoon implementeren, opslaan en organiseren. En wil je juist wél extra functies, zoals digitaal ondertekenen of een plugin voor Microsoft Office? Dan regelen we dat voor je. 

Waarom is document management dan zo belangrijk? 

Document management is vaak een ondergeschoven kindje binnen organisaties. Snappen we, want het levert niet direct verkopen op. Maar onderaan de streep wordt je organisatie gestroomlijnder met een georganiseerd document management systeem. En dat merken je klanten en prospects. En hoe tof is het dat jij en je collega’s realtime alle belangrijke gegevens van de klant voor hun neus hebben en dat er geen flaters worden geslagen met vermiste contracten of rapporten met een koffievlek erop? Geloof ons: daar hebben jij én je klanten profijt van. En daarmee verdien je onderaan de streep toch weer meer. En dat is mooi, want jij verdient het beste. Daar gaan wij je mee helpen. Dit wordt jouw jaar. 

Okee, doe mij dat jaar

Kom maar op! Neem contact met ons op of plan een demo in. Wij zitten er klaar voor! 

 

Geïnteresseerd in CloudCompagnon?

Meer weten over het documentbeheer dat voor jou werkt? Wij geven je graag persoonlijk advies.

 

DOWNLOAD BROCHURE