Skip to main content

Stage: Junior Marketeer

(& Commerciële Ondernemer)

Bedrijfsprofiel

Ben je weleens wat kwijt in jouw organisatie? Een e-mail, gespreksnotitie of document?" Het lijkt een retorische vraag, want iedereen is zo nu en dan iets kwijt - zeker als je bedrijf of non-profit organisatie groeit boven de 5 medewerkers.

Wij gaan voor razendsnel vinden van bedrijfsinformatie - zoals documenten, relatiegegevens, e-mails en aantekeningen - die altijd en overal beschikbaar is zolang je internet hebt. Betaalbaar, gebruikersvriendelijk en snel op maat in gericht.

Het is de achterliggende gedachte van CloudCompagnon: "Documentbeheer dat voor je werkt".

CloudCompagnon is sinds 2017 actief op de markt van documentmanagement oplossingen. CloudCompagnon is geboren vanuit het consultancybedrijf Solid Flows. Daar werd vanuit de praktijk duidelijk dat organisaties tot 50 medewerkers behoefte hebben aan een betaalbare, goede en werkbare oplossing voor basis CRM functionaliteiten en documentbeheer.

Voor kleinere ondernemers of non-profit organisaties zijn er geen andere volwaardige oplossingen die kostentechnisch bij hun bedrijf passen. Deze organisaties werken daardoor vaak met oplossingen zoals dropbox, onedrive en sharepoint, die uiteindelijk een verplaatsing zijn van de mappenstructuur waarin de documenten en bestanden zich eerder bevonden. Uiteindelijk is het vinden van informatie ook hier weer een uitdaging.

In 2017 hebben founders Dennis Roos en René Dijkhuizen de basis voor het CloudCompagnon platform neergezet. Startpunt was een documentmanagementsysteem voor de groot zakelijke markt. Echter de bediening moest vriendelijker, eenvoudiger en meer intuïtief. Daarnaast moest het semi op maat kunnen worden ingericht in slechts 1 dag, om dure consultancy en opstartkosten te voorkomen.

Inmiddels zijn we een aantal releases verder en is CloudCompagnon een volwaardige online oplossing voor:

  • documentbeheer

  • relatiebeheer

  • dossierbeheer

  • versiebeheer van documenten en bestanden

  • contractbeheer

  • e-signing

We zoeken een junior marketeer (en commerciële ondernemer) om ons in deze start-up fase bij te staan bij het vergroten van naamsbekendheid en identificeren van minimaal één niche.

Stage Junior (Digital) Marketeer

(& Commerciële Ondernemer)

Je werkzaamheden kunnen bestaan uit:

  • Ondersteunen van Marketingprocessen,
  • Verbeteren (up-to-date houden) en optimaliseren Website,
  • Interne projecten opzetten en optimaliseren om beter te laten presteren op internet,
  • SEO & website optimalisatie,
  • Onderhoud sociale media platformen (LinkedIn & Instagram),
  • Creëren en aanpassen van unieke content (grafisch, vlogs, blogs),
  • Brancheonderzoek,
  • Activatieplan bedenken voor verschillende klantsegmenten,
  • Youtube advertising en Google ads,
  • Backoffice contact met (potentiele) klanten.

Wat bieden wij?

  • Een gezellige werkplek in een leuk team met andere ondernemers (omgeving Amsterdam),
  • Mogelijkheid om ook thuis te werken,
  • On-the-job coaching tijdens je project,
  • Dé stage die het verschil kan maken in een start-up,
  • Een vergoeding van 350,- per maand.

Functie eisen:

  • Je doet een HBO opleiding,
  • Je bent creatief in het bedenken en maken van unieke content,
  • Commercieel ingesteld en niet bang om fouten te maken,
  • Je kan foutloze teksten schrijven,
  • Je bent beschikbaar voor een periode van minimaal 5 maanden,
  • Je stage is voor 32 tot 40 uur per week.

We worden extra blij als je:

  • In Photoshop kan werken,
  • Met CMS Joomla kan werken,
  • HTML kennis hebt (eventueel CSS),
  • Affiniteit hebt met IT,
  • Woonachtig bent in de omgeving van Amsterdam.

Contactpersoon: Dennis Roos
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.