Alweer te laat met opzeggen van dat dure contract?

Ruim op tijd opzeggen en verlengen van contracten, vergunningen en verzekeringen. Grip op contractbeheer door alerts. Alle informatie centraal en inzichtelijk.

Ruim 1.500 gebruikers

Ruim 1.500 gebruikers besparen met de CloudCompagnon-technologie dagelijks 30 minuten zoektijd per gebuiker.

“Maak anders een overzicht van alle contracten in Excel"

"Een contractbeheer systeem is te duur en te complex voor onze relatief kleine organisatie.
We zijn daardoor vaak te laat met opzeggen en kunnen contracten slecht terugvinden als er vragen zijn. Dit resulteert in onnodige kosten "

Jorrit Miedema (MediaSoep)

Zie je dit ook binnen jouw bedrijf?

Het kost veel tijd om contracten en informatie te vinden

Mailboxen en laptops dienen als lokale archieven

Documentatie zwerft rond in verschillende versies

Belangrijke documenten hebben geen dagelijkse backup

Wij zorgen dat je...

grip krijgt op alle contracten, verzekeringen en vergunningen. Met CloudCompagnon beheer je al deze documenten én je leveranciersinformatie overzichtelijk op één centrale plek. Dit ondersteunt je bij:
  • Tijdig opzeggen, herzien en verlengen
  • De eerste stappen naar actief contractmanagement en leveranciersmanagement
  • Snelle afhandeling van inhoudelijke contract vraagstukken
  • Effectief versiebeheer van contracten

Kortom

Contractbeheer dat voor je werkt.

Nooit meer te laat opzeggen

Alle benodigdheden in één totaaloplossing
Omdat contractmanagement een radertje is in een groter geheel, hebben wij ook andere waardevolle functionaliteiten geïntegreerd in CloudCompagnon. We helpen jouw MKB of Non-profit organisatie met:

Document- en bestandsbeheer

Razendsnel vinden en delen van de juiste versie van documenten en bestanden.

e-signing

Digitaal laten ondertekenen van contracten, juridisch geldig in de EU en VS.

Relatiebeheer (CRM)

Notities vastleggen, documenten en bestanden koppelen en een taak starten.

Dossierbeheer

Documenten koppelen in een dossier en de voortgang van het dossier bijhouden.

Sluit je aan bij ruim 1.500 gebruikers

Interessante blogs

Person sitting at laptop at a bar busy with contractmanagement

3 pijlers voor succesvol contractbeheer

Hoe je dit succesvol en eenvoudig kunt doen met behulp van een document management systeem

Document management voor MKB – 10 dms voordelen

Wat zijn de voordelen voor MKB organisaties. Wij zetten ze op een rij.

Focus op waar jij goed in bent

met documentbeheer dat voor je werkt.

Branches

  • Eventmanagement
  • Financiële diensverlening
  • Coaching & Mediation
  • Industrie
  • Horeca & Facility

Meer weten?

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.

Documentbeheer dat voor je werkt.