Een betaalbaar DMS

Documentbeheer dat voor je werkt
Over Ons

Van visie tot product

De cloudcompagnon gedachte

De cloudcompagnon gedachte

“Ben je weleens wat kwijt in de organisatie? Een e-mail, notitie of document?”
Het lijkt een retorische vraag, want iedereen is zo nu en dan iets kwijt - zelfs met sommige document management systemen (dms).

Wij geloven dat dit met het juiste dms niet nodig is. Het is de achterliggende gedachte van CloudCompagnon: documentbeheer dat voor je werkt.
Wij gaan voor razendsnelle toegang tot bedrijfsinformatie - zoals documenten, relatiegegevens, e-mails en aantekeningen - die altijd en overal beschikbaar is zolang je internet hebt.


DEMO AANVRAGEN

 

Even voorstellen

Even voorstellen

Dennis Roos en René Dijkhuizen, aangenaam. Wij zijn de twee drijvende krachten achter CloudCompagnon en willen met ons dms een toegankelijk alternatief bieden voor zakelijke Dropbox, OneDrive en SharePoint. Met een achtergrond als ECM-consultant zijn wij ijzersterk in de functionele inrichting van het dms, specifiek afgestemd op jouw bedrijfsprocessen. Dit is waar CloudCompagnon voor staat:

  • Inrichting op maat en toch een vast en betaalbaar maandbedrag
  • Binnen mum van tijd ingericht en uitgerold
  • Alle informatie toegankelijk via één applicatie
  • Documenten binnen seconden te vinden, gebruiken en delen
  • Waardevolle documenten altijd veilig, compliant met de GDPR
  • Door iedereen te gebruiken in elke browser
  • Laagdrempelige doorvoering van aanpassingen

BEKIJK ALLE FEATURES

 

Achtergrond CloudCompagnon

CloudCompagnon is geboren vanuit SolidFlows, omdat in de praktijk duidelijk werd dat bedrijven tot 50 medewerkers behoefte hadden aan een betaalbaar dms. Voor kleinere ondernemers zijn er geen andere volwaardige oplossingen die kostentechnisch bij hun bedrijf passen. Daarnaast vinden wij dat dure consultants niet nodig zijn. Dat kan anders, sneller, binnen één dag. Daar streven we naar met CloudCompagnon.

CloudCompagnon ervaren

  • "Zeer gemakkelijk in gebruik en heel efficiënt!"

    Ik kan me volledig bezighouden met adviseren en coachen van mijn cliënten.
    Het totale cliëntdossier is met een paar klikken overzichtelijk in beeld, ook op locatie. Dit scheelt me aanzienlijk tijd en ik heb geen zorgen over back-ups.

    Fiona Roos | Eigenaresse
    Fiona's Fitlijn

  • "Snel alles terugvinden en een zorgvrije back-up"

    Door CloudCompagnon kan ik mij volledig richten op het organiseren van de events van mijn opdrachtgevers. Ik heb mijn draaiboeken, aantekeningen en leveranciers altijd bij me en hoef niet te zoeken door mappen.

    Thessa Latupeirissa | Eventmanager
    Njoy & Party

Wil je zelf een indruk krijgen van hoe CloudCompagnon precies werkt?
Vraag dan vandaag nog een demo aan!

START DIRECT

Ons blog

Op de hoogte blijven

De wereld van documentbeheer is continu in ontwikkeling. Wet- en regelgeving wordt aan de lopende band herzien, terwijl er telkens nieuwe mogelijkheden bij komen om slimmer te werken. Wil je van deze ontwikkelingen op de hoogte zijn? Ons blog bespreekt de actuele thema’s.

GA NAAR BLOG

Cloudcompagnon College

Wil je alles weten over onze oplossing?

We geven regelmatig gratis colleges waarin we dieper ingaan op alle functionaliteiten en handige tips geven over het gebruik.
Schrijf je snel in voor het eerstvolgende college.

MELD JE AAN

Veel gebruikt in

Eventmanagement
Weddingplanning
Administratiekantoren
Consultancy
Industrie
Coaching & Mediation

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.
lees meer...