Volg ons
voor de laatste updates

 

Succesvolle release versie 2.0.4

Afgelopen weekend is CloudCompagnon versie 2.0.4 succesvol in productie genomen.  Alle bevindingen die tijdens het testen in de afgelopen weken naar voren zijn gekomen zijn weggewerkt en opnieuw getest. We zijn trots op deze nieuwe versie waarin weer veel verbeteringen en wensen zijn doorgevoerd. Hieronder vind je het volledige overzicht.

Nieuwe features

  • Mogelijkheid voor handmatig versiebeheer, voor non-office bestandstypen.
    Het is nu mogelijk om voor alle bestandstypen via het tabblad "versie" met de knop “bewaren” een nieuwe versie van het bestand te uploaden. Zo kan ook versiebeheer worden toegepast op bijvoorbeeld beelden, video’s , CAD en software bestanden.

  • Mobile usability
    Het was niet mogelijk om CloudCompagnon te gebruiken op een scherm kleiner dan een 8” tablet. Met versie 2.0.4 introduceren we ook een nieuwe mobile interface voor smartphones. Het betreft nu een basisversie, waarmee de basisfuncties voor documenten en relaties ook via mobiel kunnen worden bediend (opvragen, nieuw aanmaken, wijzigen, aantekeningen toevoegen). In volgende releases zal dit worden uitgebreid. 

  • Notificatiedatum default vandaag
    Bij het aanmaken van een taak staat de notificatiedatum nu default op “vandaag” in plaats van op “morgen” daarmee is het mogelijk om een nieuw aangemaakte taak ook gelijk te starten. 

  • Exportfunctie van zoekresultaten
    Het is nu mogelijk om de resultatenlijst van een zoekactie, te exporteren naar Excel. Dit kan voor documenten, relaties en dossiers. Bij het exporteren worden alle velden meegenomen. Je kunt deze functionaliteit bijvoorbeeld inzetten voor een overzicht van documenten die aan specifieke zoektermen voldoet, of een lijst met relaties en adressen. 

Improvements

  • Leestekens in relatienaam
    Wanneer de relatienaam leestekens bevatte (“Wendy’s Salon” of  “Carpenters & Son”), gaf dit soms problemen met terugvinden. Dit is opgelost.

  • Vereenvoudiging van termen en meldingen
    Op verzoek zijn op verschillende plekken labels en meldingen aangepast naar meer gebruiksvriendelijke termen, waardoor de toegankelijkheid is vergroot.

  • Workflow indicator
    De indicator op de smarttab “workflow” toont nu alleen open taken. Taken die zijn afgehandeld worden niet meer meegeteld, deze zie je nog wel in het overzicht wanneer je het tabblad opent. 
  • Melding bij foutief inloggen
    Bij het inloggen met een foutief wachtwoord of het leeglaten van dit veld, wordt nu een duidelijke melding gegeven.

  • Zichtbaarheid datumvelden
    In enkele versies van Chrome, Edge, Opera en Internet Explorer was de inhoud van een datumveld niet zichtbaar, terwijl deze wel aanwezig was in de database. Dit is verholpen.

  • E-mail notificaties
    E-mail notificaties voor taken werken nu. Deze kunnen worden ingezet om actief te sturen op taken (contractbeheer, terugbellen van een relatie, reviewen van een document etc)

  • Smarttab dossiers
    De smarttab dossiers bij een relatie, toont nu het aantal aanwezige dossiers voor deze relatie. Zo kun je in het relatiescherm snel zien welke dossiers (klacht, project, etc.) er open staan voor de betreffende relatie. Door te klikken op een dossiers in het overzicht verlaat je het relatiescherm en opent het betreffende dossier.

  • Technische verbeteringen
    Ook achter de schermen zijn verschillende technische verbeteringen en updates van componenten doorgevoerd, die zorgen voor een stabiele omgeving en vormen de basis voor de nieuwe functionaliteiten.

Instructie video's

De komende tijd zullen we instuctievideo's maken voor de nieuwe functionaliteiten. Deze zullen we druppelsgewijs met jullie delen via de sociale media, zodra ze klaar zijn. Heb je in de tussentijd vragen of wil je feedback geven over de nieuwe release, neem dan gerust even contact met ons op.

Pin It

Branches

  • Eventmanagement
  • Financiële diensverlening
  • Coaching & Mediation
  • Industrie
  • Horeca & Facility

Meer weten?

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.

Documentbeheer dat voor je werkt.