Skip to main content
Schaalbaar documentmanagement voor MKB

Schaalbaar documentmanagement voor MKB | CloudCompagnon

Met schaalbaar documentmanagement voor MKB zorg je ervoor dat je document management systeem kan meebewegen met je bedrijf, of je nu groeit of krimpt. Dit is een must voor eigenlijk iedere organisatie. Wanneer je een goede workflow hebt gevonden waar het gaat om het beheer van documenten, wil je niet opnieuw moeten beginnen omdat het systeem niet meer voldoet. Met CloudCompagnon heb je schaalbaar documentmanagement voor MKB. Vanaf 15 gebruikersaccounts kun je onbeperkt groeien (en misschien soms een beetje krimpen). Wij groeien gewoon met je mee! 

Kleine en middelgrote bedrijven als aanjager van de economie

Ieder bedrijf begint klein. Dat geldt ook voor de multinationals van nu. En hoewel de grote multinationals de meeste aandacht krijgen, zijn het de kleine- en middelgrote bedrijven die de échte motor zijn van de economie. Wereldwijd vormen deze bedrijven 90% van het bedrijfsleven. Dat denk je niet even weg en dat mag best wat meer aandacht krijgen. Daarom hebben de Verenigde Naties 27 juni uitgeroepen tot Internationale Dag van het Midden- en Kleinbedrijf (Ook wel MSMEs Day). Tijdens deze dag wordt het MKB in de spotlights gezet. Maar bij CloudCompagnon maken we ons élke dag hard voor het MKB. Ons schaalbaar documentmanagement voor MKB platform beweegt met jou en je organisatie mee. Wij helpen je overzicht te krijgen én belangrijke documenten snel terug te vinden. Of je nu 15 medewerkers in dienst hebt of 150; onnodig zoeken is verleden tijd.

Het gemak van schaalbaar documentmanagement voor MKB

Met CloudCompagnon centraliseer je documentmanagement. Alle documenten, rapportages, contracten en andere informatie worden op één plek in de cloudapplicatie opgeslagen. Vanaf deze plek is alle informatie altijd en overal toegankelijk. Zolang je verbinding met internet hebt, tenminste. Ons schaalbaar documentmanagement voor MKB maakt het mogelijk samen te werken met collega’s (maar ook relaties, klanten en andere partijen) over de hele wereld. Iedereen kan in hetzelfde systeem werken en autorisatieprofielen bepalen wie welke documenten mag inzien en/of bewerken. Met versiebeheer waarborg je dat iedereen altijd de laatste versie van het document voor zijn neus heeft. Zo krijgen klanten en relaties niet per ongeluk de verkeerde gegevens toegestuurd. Dat scheelt veel ongemakkelijke momenten. En moeten er meer gebruikersaccounts bij? Dan voeg je die eenvoudig toe aan het abonnement. Voor een vast bedrag per gebruiker per maand weet je precies waar je aan toe bent.

Documentmanagement voor MKB: Schaalbaarheid in functionaliteit

Wanneer je groeit als MKB-er, krijg je ook behoefte aan andere functionaliteiten waar het gaat om je software. Zo ook je documentmanagement. Daarom is ons schaalbaar documentmanagement voor MKB ook schaalbaar in functionaliteit. Zo kun je de software uitbreiden met een MS Office Plugin, waarmee je Word- en Excel-documenten direct in CloudCompagnon kunt aanpassen en waarmee versiebeheer volledig automatisch wordt geregeld. Ook kun je Custom Velden toevoegen om het systeem te gebruiken voor de meest uiteenlopende doeleinden. Zo wordt het systeem ook vaak gebruik voor CRM of HR. In de meest uitgebreide variant van CloudCompagnon kun je andere applicaties via onze API laten koppelen én zijn er meerdere autorisatieprofielen. Zo groeit online documentmanagement mee met jouw bedrijf én zijn gebruikers. Samen houden we de economie draaiend! 

Plan een vrijblijvende demo

Wil je weten wat CloudCompagnon voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een vrijblijvende demo en ontdek het zelf!

 

Geïnteresseerd in CloudCompagnon?

Meer weten over het documentbeheer dat voor jou werkt? Wij geven je graag persoonlijk advies.

 

DOWNLOAD BROCHURE